بی سرزمین تر از باد ...

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


bi-sarzamintar-az-bad

امین

bi-sarzamintar-az-bad

http://bi-sarzamintar-az-bad.loxblog.com

بی سرزمین تر از باد ...

مردم آزاری !!!!!

بی سرزمین تر از باد ...

سلام به همه دوستانی که قابل دونستن و به وبلاگ من اومدن پروفایلم فعاله برو پست ها رو بخون نظر یادت نره راستی آدرست رو هم بذار تا بتونم پیدات کنم مرسسسسسسسسسسیییی فقط به خاطر دلم

بی سرزمین تر از باد ...

                                                      
مردم آزاری !!!!!

 

 رفتم توالت عمومی تانشستم دیدم

 

رودرش نوشته سمت راستتونگاه کن

 

برگشتم به سمت راست دیدم نوشته

 

سمت چپت رونگاه کن برگشتم به چپ

 

دیدم نوشته پشت سرتونگاه کن

 

پشت سرمونگاه کردم دیدم نوشته

 

کارتوبکن اینقدرم اینور اونورو نگاه نکن ...



نظرات شما عزیزان:

-//мαн∂ιуєн
ساعت15:38---25 مرداد 1395
آقا من اگه مُردم
بعد توی مُرده شور خونه گم شدم،

آهنگای امیر تتلو رو پلی کنید ....

هر مُرده ای زنده شد
زد اسپیکرو شکوند منم :-D


-//мαн∂ιуєн
ساعت15:37---25 مرداد 1395
تنهایی ینی هیشکی امروز تولدمو بهم تبریک نگفت
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.

البتــــــه ممکنه این که امروز تولدم نیست هم بی تاثیر نباشه ها ... ))


asal
ساعت15:07---2 تير 1392



دیووووووووووووووووووووووونه خیلی باحال بود


نازنين
ساعت22:07---26 خرداد 1392
سلام يونس جان پستات هات خيلي باحالن موفق باشي. راستي اسم من نازنينه . فاطمه رو خوشم اومد گذاشتم اونجا

eli
ساعت12:29---20 خرداد 1392

سلام عزیزم
مرسی که خبرم کردی جالب بود


-
ساعت11:08---18 خرداد 1392
خیلی با حال بود
پاسخ: خیلی ممنون . ولی شما چرا نه اسمی نه آدرسی .... هیچ چی نمیذاری عزیز من ؟؟


سومیتا
ساعت10:12---18 خرداد 1392


ava
ساعت12:08---17 خرداد 1392


asal
ساعت21:15---16 خرداد 1392
خخخخخخ
داداشی خعلی خوب بود......
خخخخخخخخخ


منیـــــره
ساعت17:57---16 خرداد 1392
از دست تو....

سحر
ساعت17:53---16 خرداد 1392
سلام..عالی بود...موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 +نوشته شده در پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:,;ساعت16:33;توسط امین; | |